Перейти к содержанию

Рекомендуемые сообщения

Опубликовано

На одном буржуйском сайте предлагают вот такой комплект Mercedes ML W163 (1997-2005) rear end Air Suspension Kit

 

ссылка ниже, 

http://airride.co.uk/air-suspension-kit-for-vehicles/suv/mercedes-ml/

 

у кого хороший английский просьба перевести))

 

Mercedes-ML-Pics-01.jpg

 

Mercedes-ML-Pics-02.jpg

 

Rexton-03.jpg

 

Rexton-04.jpg

 

Rexton-05.jpg

 

It has a superb ride and a huge lift capacity. The kit is ideal if you need to alter the ride height of the vehicle such as in wheelchair access or
trailer hitching, or if you need to alter the ride characteristics for a more comfortable ride, or to account for additional passengers or load. The kit is also great for motor-home conversions that add additional weight as it can return the vehicle to original height (regardless of load) or for towing and general load support.

 

Kits start from £660 for the rear end bag and bracket kit, and can be fitted with or without onboard air supply. All installs are conducted to meet clients specific requirements, and this kit can be installed for you for £280. We are happy to post kits anywhere in the world.

 

 

Mercedes ML W163 (1997-2005) rear end Air Suspension Kit   Price: £660.00

We're Sorry

 

Mercedes-ML-Small.jpgThis is a rear end air suspension kit for the 1997 onwards Mercedes ML SUV. The rear end kit is VERY simple to install using just bolts and is fully reversible if required. Inflated via Schrader valves (tyre valves) and nothing extra required to get kit working. Not pictured the kit also includes 2 x Schrader valves, mounting brackets and lines so you can fit the inflation valves where ever you want or need. OBA kits below are optional extras

 

 

Air-Bag-Spring-Set-500.jpg

 

SsangYong Rexton and Mercedes ML kit

 

We have just developed a kit for the SsangYong Rexton and Mercedes ML rear end. This kit allows for towing and heavy loading without running on the bumpstops. As always the kit can be fitted using schrader valves or with a more sophisticated controller to allow control from the dashboard (or boot). The kit is easily fitted by a mechanic and includes everything needed to convert the rear end, including upper and lower brackets, bags, valves and line. No drilling or cutting is required and the conversion is fully reversible if you trade or sell your vehicle.

Опубликовано

Залепуха какая-то... На фото по ссылке с подвеской не ML...

Опубликовано

На фото по ссылке с подвеской не ML...

 

от Rexton

Опубликовано

Ваня! Ты еще со своей ходовкой не закончил.... Забудь! Это типа низкий ТАЗ радует глаз!

vuX_dFYYEAk.jpg

581289.jpg

Хочешь быть богатым - работай для бедных!
Делать из невозможного возможное - мое хобби!

Опубликовано

Мне крайне интересно! Хочу комфорт пневмы да и высокая посадка мне не к чему. Ни пузом по земле конечно но я даже по плохому асфальту не езжу...

Опубликовано

Народ, но ведь тут зад говорится, вместо задних пружин ставятся эти баллоны.

То есть будет регулируемый уровень сзади в зависимости от загрузки.

А нафига это вам?!

Опубликовано

Да не надо никак это лепить ))) ибо вам еще надо блок клапанов, ресивер, компрессор прилепить, вы понимаете, что в стоимость этих баллонов эти девайсы не входят.

Опубликовано

Блок клапанов здесь не нужен,можно обойтись уровнем пола.Обсолютно бесполезная вешь,если бы стояли рессоры тогда другое дело.

  M609TH199.png     

  Счастье есть,оно не может не есть

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек. Условия использования